Гейм-дизайнери грають з уявою та мозком, визначаючи складність гри. Вони створюють концепцію проєкту, корегують та конролюють ідейну основу й процес розробки гри, аби створити оптимальний досвід користувача.
Початок
5 серпня 2020 року, 19:00

Місце проведення
Youtube

Спікер
Денис Мрихін
Head of Game Department, Universe Team в Genesis

На що ми звернемо увагу?
• Як почати кар'єру у сфері Game Design?
• Чому це важка, проте цікава професія?
• Які саме навички варто розвивати: що вивчати та до чого прагнути?
• Чи є особливості роботи гейм-дизайнером у Genesis?
Як зробити кар'єру
гейм-дизайнеру?
Чи будуть практичні завдання?
Буде майстер-клас «Концепт вашої майбутньої гри». Розглянемо, які елементи потрібні для створення основного геймплея та зробимо їх прототипування. В Google Presentation підготуємо макет концепту гри.

Рекомендуємо приєднатися до події:
• Junior гейм-дизайнерам.
• Junior та Middle продакт-менеджерам або аналітикам.
• Усім, хто цікавиться сферою геймінгу.
Декілька слів про Дениса

Має 12-річний досвід у цій сфері та більш ніж 25 реалізованих проєктів. Денис займається керуванням розробки ігор — від ідеї до запуску. Також підтримує та покращує їх у процесі розвитку. Останні 4 роки викладає Game Design. Був призером Zeptolab Game Designer Challenge у 2016 році.
Реєстрацію закрито
Якщо хочеш ловити хвилю нових подій, залишай свої контакти тут
Якщо хочеш ловити хвилю нових подій, залишай свої контакти тут
E-mail
Ім’я та прізвище